Критерії оцінювання

Методичне забезпечення:

ключові та предметні компетентності;

наскрізні вміння;

ціннісні ставлення.

ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти № 813 від 13 липня 2021 року

Орієнтовна рамка оцінювання результатів навчання здобувачів освіти початкової освіти (додаток 1 наказу МОН України від 13.07.2021 № 813)

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти від 13.04.2011 № 329 (8-9 класи)

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 21.08. 2013 р. № 1222 із змінами, додаток 2 (8-9 класи)

Наказ МОН від 02.08.2024р. №1093 "Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти 5-9 класів відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти"

 Критерії оцінювання з предметів: 

Початкова школа (1-4 класи): 

Методичні рекомендації щодо оцінювання 1-4 класи (зі змінами)

Середня школа ( 5-7 класи НУШ):

Додаток 2: Загальні критерії оцінювання

Мовно-літературна освітня галузь

Мовно-літературна освітня галузь (іноземна мова)

Математична освітня галузь

Природнича освітня галузь

Громадянська та історична освітня галузь

Інформатична освітня галузь

Мистецька освітня галузь

Соціальна та здоров'язберігаюча освітня галузь

Технологічна освітня галузь

Освітня галузь фізична культура

Додаток 3: Свідоцтво досягнень.

Середня школа ( 8-9 класи):

Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013№1222«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011№329«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

Немає коментарів:

Дописати коментар