Методичне забезпечення:
ключові та предметні компетентності;
ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Критерії оцінювання з предметів:
Початкова школа (1-4 класи):
Методичні рекомендації щодо оцінювання 1-4 класи (зі змінами)
Середня школа ( 5-7 класи НУШ):
Додаток 2: Загальні критерії оцінювання
Мовно-літературна освітня галузь
Мовно-літературна освітня галузь (іноземна мова)
Громадянська та історична освітня галузь
Соціальна та здоров'язберігаюча освітня галузь
Освітня галузь фізична культура
Додаток 3: Свідоцтво досягнень.
Середня школа ( 8-9 класи):
Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013№1222«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011№329«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».
Немає коментарів:
Дописати коментар